Nervös

Hej på dig!
Kul att du valde att surfa in på min blogg idag... eeeh...
Äh, jag kan lika gärna skippa artighetsfraserna;
Jag har nämligen ytterligare ett erkännande i raden att göra.
Jag är nervös.
Ja inför Åre alltså.
Kan inte sätta fingret på exakt vad det är dock.
Okej att jag inte kan åka bräda, men det är lite strunt samma, alla vet det och jag kommer göra mitt bästa.
Kan det vara att det är med AJs jobb vi åker? Hundra människor att göra gott intryck på.
Kan det vara att jag ska bo i stuga med folk som känner varandra utan och innan och jag känner typ två, högst tre personer!?
Kan det vara att jag är rädd för att fortfarande vara sjuk när vi är där? (*bliiiiiiiiiiiii friiiiiiiiiiisk nångång dåååååå*)

Det är svårt att säga... jag känner mig bara allmänt nervös.

Kan man ha resfeber även om man reser inrikes?

Jag som är smått hypokondrisk får ju en släng av det mesta som låter som en sjukdom så, i sådana fall kanske det är det jag drabbats av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback