Hellre helgbo än separerad!

Min kompis Petra bloggade idag om hur det känns att vara ensammen när mannen i familjen bor på annan ort på veckorna.
Detta fick mig att tänka på vad som sades på jobbet för några dagar sedan.

Jag fick nämligen höra ett nytt uttryck när jag förklarade bostadssituationen med min kille.
Vi ses bara på, men i stort sett varje, helg.
Hon kallade det helgbo, jag gillade det inte så värst mycket får jag erkänna men tog inte illa upp...
Det är mycket bättre än en annan kollega som kallade det för "ett separerat förhållande".

Henne överväger jag att överraska med en kurs i social kompetens 3000poäng.

Någon som vet vart jag hittar på sådan?

Kommentarer
Postat av: Caroline

En sådan hittar du mellan insidan av din handflata och hennes kind.

2009-03-11 @ 09:11:15
URL: http://bakel.se
Postat av: Nadja

Hihi! Du har så rätt kära du, du har så rätt! =)

2009-03-11 @ 22:05:47
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback