Desperate working särbo

Idag känner jag mig som en av damerna i desperate husewives. Det vill säga Pysslig och Chick!
Men eftersom jag inte är gift eller hemmafru så blir jag ju en desperate working särbo.
Det låter dock inte alls som man vill att det ska göra.
Jag ville ju med bloggnamnet förtydliga hur duktig jag varit som fixat hemma, lagat mat och puffat kuddarna efter en hård arbetsdag, men det låter ju mer som att jag jobbar och är desperat... och särbo...

Det kanske är sant men det klingar inte helt korrekt i mina öron =/

Nåja, jag får fortsätta med dagens sysslor ett tag till, för sen är det ju dags för den äkta varan!
Hur många av er kommer sitta och titta på Desperate ikväll?


Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Jag kommer självklart titta!!! Inte missar man väl Desperate!



Vad duktig du har varit!





Puss!

2009-03-17 @ 20:09:38
URL: http://PetramedAochE.se
Postat av: Nadja

Tihi, tack!

Härligt! Vi får distansmysa ihop i sofforna!

=)

2009-03-17 @ 20:12:06
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback