Julkorten avslöjas

Som jag lovat en annan läsare så lägger jag nu upp bilder på mina egentillverkade julkort.
Jag har döp korttyperna själv och skrivit vad jag tycker om varje utformning.



Traditionkort. Enkel utformning med mer möjligheter till utsmyckning.


Portkort! Gillade att man kunde "komma in" i kortet och hälsa på. Mysigt!


Kuvertkort! Tyckte dessa hade den fräckaste utformningen.


Här är de allihopa tillsammans!


Bara så ni vet så är de redan postade (idag på lunchen) och juryns (dvs mitt) beslut om vem som får vilket kan inte överklagas. Det är hålla tummarna som gäller! ;o)


Pssst... Om du hör till dem som får julkort av mig men inte får ett av dessa, så bör du känna till att ditt julkort sponsrar barncancerfonden, så det finns en hel del hjärta i även det kortet!

✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂ ✂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback