Paus

Ibland behöver man andas på arbetstid. Jo, det är sant, jag lovar. 
Idag gör jag det med en blogg och lite kaffe. Har minst sagt mycket att göra på jobbet men kan inte köra 100% non stopp. Kan, vill och får inte. Prio måste ligga på själen. Och min själ vill ha en lugn kaffe, nu.

Vi har firat Stella i helgen. Min lilla stora tjej har fyllt fyra fantastiska år! Tror knappt det är sant. Känns som igår jag plussade på stickan. Jag kommer aldrig glömma den dagen, eller dagen när hon och Amelia föddes. Jag är tacksam och ödmjuk över att ha privilegierats med två friska barn. Älskade juveler <3

Apropå juveler så har jag njursten.
Ja, riktig jävla njursten!
Fick ett anfall i tisdags, och efter att ha vilat hela tisdagen gick jag och jobbade på onsdagen. Torsdagen fick jag tillbaka det och fredagsmorgonen spenderades på lätt-akuten. Voltarenspruta mot smärtan och remiss till röntgen - tack!

I lördags, efter en intensiv dag med familj och vänner på kalas och middag så kom en sten ut. Ungefär 3mm stor. Helt.jävla.sjukt!
Tro fan att det gjorde ont!

Men nu har jag klarat av det också. Vad tuff kroppen är egentligen 😊 och vad nöjd jag är!

Nu är mitt kaffe slut. Dags att fortsätta jobba, en stund till!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback