2015 till 2016

Ibland får jag ett sug att blogga, och då plötsligt händer det. Nästan ett år sen sist men vad gör det, egentligen? 

Jag funderade på att starta en ny blogg men började läsa mina första inlägg på denna bloggen (2007 tror jag) och fick nostalgitripp, så här är vi nu. Fast i samma gamla egobetitlade evighetsblogg. Whatever ;)
Har hört att man kan printa sin blogg till bok. Det funderar jag starkt på :)

2015 var ett stort år på många sätt. 

Stella har blivit så stor! Först nappfri i våras, sen blöjfri i somras och nu... Nu går hon "över till grannen" då och då. Själv!!!. Vart tar tiden vägen? 💜
Vår lilla Amelia kan gå, säga "mamma" och "lella" och vet vart näsan sitter och vart strumpan ska vara. Hon har opererats första gången av flera och hon har åtta fina tänder. Hon är en sv de gladaste och enklaste barn jag vet, och hon har stora blå (!) ögon ❤️ 

Jag har saknat min vän, Frugan, nåt kopiöst. Det har jag gjort i två år nu. Ja det var ungefär så längesen vi sågs... Och jag tror att hon saknar mig också. Varför ses vi inte? Ledsamt 💔

Mina vänner JESUS har gift sig och vi (jag och Anders) var tärna och best man. Det var en fantastisk dag som vi kommer minnas länge, länge, länge med lycka 💙

Medvrisk för att inte ta upp allt som hänt under året så hoppar jag hejvilt...

Här kommer skryter:
Jag springer (läs: lufsar) fortfarande! Om en vecka tror jag vi kan kalla det en vana för då har jag hållt på i ett år. Jag som aldrig skulle springa!
Vårruset - check!
Topploppet - check!
Nästa år blir det fler lopp för det är faktiskt riktigt coolt att jag äntligen (vid 34 års ålder och två barn senare) klarar att springa långt utan att stanna eller gå. Jag har inte någonsin i mitt liv haft såhär bra kondition. Jag har haft styrka, det har jag verkligen haft, men aldrig kondis!  Dessutom har jag gått ner mina 30 gravidkilon mha motion och bra kost. Jag är SÅ stolt. ❣

Mer om 2015 kommer jag inte på just nu... Kommer väl på massor iofs, men inget stort nog att skriva om just.

Inför 2016 då?

Börjar jobba om 9 dagar och det ser jag väldigt mycket fram emot. Fullkomligen älskar att vara hemma med mina barn i vårt hus men det ska ändå bli väldigt kul att få  träffa vuxna människor och äta med båda händerna. Att få dricka upp en kopp kaffe och få tänka klart en tanke. 

Ja inte har jag något "löfte" för 2016 mer än att hålla mig på banan. Och med det menar jag att jag ska göra mitt bästa för att inte gå in i väggen den här gången. För att må så bra som möjligt ska jag träna, äta rätt, busa med mina döttrar och dejta min man så ofta jag kan. Jag ska unna mig massage och kaffepauser och jag ska unna mig att fixa håret på salong. Jag ska måla naglarna och använda mina smycken. Jag ska äta gott och njuta av att umgås de människor jag tycker om. Jag ska inte umgås med människor jag inte tycker om mer än nödvändigt. Jag ska välja bort, prioritera upp och jag ska, tamejtusan, börja använda högklackat igen!💖

💕💕💕Gott nytt år alla underbara 💕💕💕







Kommentarer
Postat av: Emelie

HEJJA DEJ FINASTE VÄN!! <3

Va glad jag blev att du inte slutat blogga!!
Keep it up okay?? ;)

Puss & Kärlek - nu kör vi 2016 :)))

Svar: Haha, svårt att hålla bloggen levande när jag är så hopplöst inne i mitt PL:ande 🙈 ska göra mitt bästa 😘😘😘😘
Nadja

2016-02-10 @ 13:30:01
URL: http://kyllan.blogg.se
Postat av: Petra

Vad roligt att du börjat blogga så smått igen! Har saknat att läsa vad som händer i ditt liv.

Jag har inte förstått att det varit något tokigt med Amelia? Varför ska hon opereras?

Kram

Svar: Hej gumman! Ja det är kul att blogga lite då och då. Det får inte bli ett måste bara 😊
Jag berättar gärna mer om Amelia när vi ses. Men det är inte något tok-tokigt direkt (vet vi nu) så du kan vara lugn 😊
Kramar!
Nadja

2016-02-18 @ 15:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback