Bah...

Kvällsdejt med mina miniminioner medan maken brygger öl i garaget. Vanligt men mysigt. Får sån enorm lust att blogga på dagarna men när kvällen kommer så är det mer som ".... Eh, om vad?" 
En tjej på jobbet fråga mig om vad jag skrev. Bah... Äh.. Du vet... Livet typ.. Inspirerande svar va?! 😜

Idag var en bra dag på jobbet med finlunch på en köttrestaurang. Jag tog lammlägg

Dålig bild. Inget bildredigeringsprogrsm i bloggappen... Ännu mera bah...

Sen fick vi överraskningskaka på jobbet
Gott! Men synd att bilden ser ut att ha blivit tagen i väntrummet på en vårdcentral.... Bah!

Får helt klart jobba på det här med estetiken på bloggen 😜

I övrigt fick jag världens sämsta nyhet idag som gjort mig jätteledsen. Varför drabbar det värsta alltid dom bästa? 
Det är fan inte okej.

Nu när jag börjat tänka på det igen blev det omöjligt att tänka på annat. 
Så får det vara. Jag ägnar gärna alla mina tankar till henne
 ❤️ min älskade vän ❤️


Bah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback