Trött i kroppen känns bra i knoppen :)

Piuh! Jag är jätteskönt trött i benen.
Idag, efter middagen, cyklade vi iväg och kollade vart midsommarfirandet ska äga rum. Det är en bit dit och det slutade med att vi hade cyklat 1,7mil(!) på en timma.
Motvind och svettigt men ändå skönt och mysigt på nåt halvsadistiskt hälsofrämjande sätt, haha
Stella var såklart också nöjd. Cykling står högt på listan :)
Så, Jahaha. Dagens träning. Check!

Innan vi fick för oss att cykla så har vi också hunnit lämna och hämta en bil på service och dessutom handla inför midsommar. Men sen tar det stopp. Fler knop än så blev det inte idag :)
Mer än vanliga pysslet och matlageriet hemma förstås :)

halvsittligger i soffan just nu och har duschat och sett en film. Vi ska snart gå och sova, och jag måste säga att jag älskar den här känslan av att vara trött i kroppen efter träning. Trött är jag ju oavsett nu för tiden, så nu är det extra skönt att vara trött på "rätt sätt" och slockna snabbt och sova gott.

Gonatt alla gullegubbar och gullegummor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback