Kvällshopping

Jodå, familjen kom hem nån halvtimma efter jag hade skrivit :) underbart!

Efter att vi hade ätit middag drog jag iväg (återigen själv) och gick på barnens hus babykväll.
JÄDRAR vilken kö!!!
Jag fick först köa i ungefär 100meter för att ens komma in på stället. Och kallt var det. och mörkt och blåsigt. Brrrrr...
Jag snabbade mg att hämta det jag skulle i butiken, och ställde mig i nästa kö. 40minuter för att få betala. Jösses.
Personalen bjöd på Loka för att ingen skulle svimma och mjukisar till barnen för att de skulle va glada. Tyvärr får ju Stella ingen mjukis då hon inte var med :(

Jag kollade på en sulky men lät bli att köpa. Den var inte helt 100 vad vi hade hoppats på. Det blev en mängd kläder istället. Jag var ju ändå där liksom ;)
Många i storlek 80, några i 74. (Stella kör sista varvet på sina i 68 nu). Kvällens shopping i kombination med min och Anders shoppingturer det senaste gör att vi inte behöver köpa mer kläder till Stella på ett tag om man säger så... Hihi :)
När jag kom hem vid halv nio så sov Stella. Vilken tur jag har som får mysa mer med henne imorgon :)

Nu sitter vi vid TVn och har tuggat på lite egenrostade nötter som jag gjorde idag. Busenkelt med valnötter, katrinplommon, olja, salt och cayennepeppar. Nomnomnom!

Imorgon ska vi handla, då ska jag köpa lite grejer som man kan ha som "nyttigt kvällstugg". Jag återkommer med vad det blir ;)

Och imorgon är det Zumba också...

Imorgon blir nog en bra dag :)
Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback