Helg

Handla, mysa, shoppa, baka, promenera, dricka kaffe, öva på att gå, äta mat, fika med grannar, shoppa mera, byta blöjor, hyra film, äta godis, mota förkylning, dricka te, kolla dagisplatser, planera, boka, passa på, unna, njuta.

Jag har vilat från träningen hela helgen. Det är nog bäst så då jag känt av halsen och inte varit på topp. Men imorgon är jag på det igen :)

I helgen har vi bland annat gjort det jag skrev ovanför. Det var extra kul att fika med grannarna. Träffar inte dem så ofta och mina blåbärscupcakes med chokladfrosting vart väldigt uppskattade :) Stella fick massa välling av dem vilket var jättesnällt!!! Hon dricker ju välling två gånger om dagen så det går åt snabbt.

Imorgon är det vecka igen, och då är det två veckor kvar tills jag börjar jobba. Heltid.
Hur ska jag klara att vara borta från min underbara lilla gullehumla hela dagarna?
Det får vi se då, tills dess tänker jag njuta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback