Egentid

Hejsan,

Nu saknar jag min bebis. Skön men lite skrämmande känsla faktiskt.

Igår blev det som vi sagt. Efter att ha ätit ett gäng "alltiett-biffar" gick vi på en timma promenad och sen, efter dusch osv, åkte vi till svärisarna.
Jag och svärmor gick på bio och såg en JÄTTEBRA film som heter "en oväntad vänskap". Ja brukar inte vara så mycket för franska filmer men den här skilde sig totalt från de trista, näst intill svartvita, filmer jag minns inom den franska filmhistorien. Den var färgstark! Hade (massor) humor och en stor skopa undermeningar. Allt från fördomar till "inget är omöjligt".
Fantastiskt!

Så då fick jag lite tid från mitt heltidsjobb som mamma :)

Idag startade dagen med mammakaffe hos MAXTEN och efter lunch åkte Anders på pappakaffe hos FRALLY samtidigt som jag åkte till gymmet.
Det blev ett redigt arm-pass och jag "avancerade" till "fria-vikter-salen". Och det är som vanligt där jag trivs bäst. Ok, vanliga gymmet är bra också, men i den andra salen kan man fokusera på ett annat sätt. Jag gillar det. Jag och muskelbergen, haha! ;)

Efter gymmet åt jag en riktig hälsomacka, en skiva paltbröd med hamburgerkött och paprika. Gottgott! Sen badade jag skumbad i en timma och gjorde ansiktsinpackning och grejer.

Nu har jag gjort gryta och fixat disken och dukat och ungefär nu får gärna familjen komma hem igen. Nu har jag fått nog med egentid. Haha!

Jag tror jag sätter mig och scrappar en stund...
Vi får väl se när de dyker upp...

Kramis!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback