Vardagsliv och Scrap mara!

Det har hänt så mycket sen sist att jag inte vet vart jag ska börja.

Jobbet tar upp extremt mycket tid. Jag åker 07:00 på morgonen och kommer hem runt 18:30. Ibland 18, ibland 19.
Det är ett härligt jobb med många sköna kollegor som brinner för vad de gör och jag är så glad över att faktiskt köpa in kosmetikaklassade produkter vid sidan av mitt "indirekta" som är vardagen.
Så samtidigt som det tar mycket tid är det väldigt roligt!

Tur är väl det också med tanke på att jg bara får träffa min underbara lilla stjärna någon ynka timma om dagen. Det är ungefär det som är neråtsidan med allt nu, och även därför jag inte ägnar mina kvällstimmar åt blogginlägg, utan istället att umgås med Stella och Anders.

Idag gör jag den saken lite värre, men samtidigt tar jag mig en energiboost genom att åka på årets hittills största event!!! STOCKHOLM CITY SCRAP AND PEARL EVENT!!!!

Japp! Det är vad min helg kommer bestå av :D
1000 sittande per dag i Globen Annexet. Mängder butiker och mängder demos, kurser, kända skapare och underbara scrappare och pärlare :)

Får jag min mobilkamera att funka (om jag lyckas tömma mobilen på lite bilder) så kommer jag rapportera under dagen.

Jag är SÅÅÅÅ taggad!!! Här ska skapas!!!

Scrap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback