Ingen Bieber men massa annat

Herre Gud vilken hysteri det är kring att Justin Bieber är i Sthlm!!!! Säger bara - jag är GLAD att jag inte bor i stan. Tänk bad många förkrossade tonårstjejer som är där just nu. Jösses. (Okej jag är tant, fine)

Men massa annat här istället då :)
Mina fina föräldrar var här i helgen och vi har myst jättemycket!
I fredags grillade vi biffstek och åt med potatiskroketter och sallad och till det blev det en Lat. 42. Nomnomnom :)
Sen på lördagen promenerade vi i solen, hälsade på svärisarna och till middag gjorde jag långkok på nötytterlår och morötter som jag serverade med ris och gurka. Till det blev det en Ripasso!
Söndagen försvann i ett swish och i måndags hämtade vi vårt nya köksbord! Himla ljust och fräscht blev det nu! :)

Vi fick blommogram från EM möbler också som tack för att vi handlat där. Undra hur bra marginaler de har på köksbord egentligen, haha!

Idag har vi hunnit gunga lite med Stella. Det är väldigt mysigt och hon älskar det verkligen :) Sen har vi varit och firat VE som fyller år idag. VE är en inredningsintresserad myspingla, så hon fick ett monsterstort doftljus (lemon grass) i stilren glasskål av oss. Brinntid 80 timmar :P håller nog ett tag...

Sen måste jag säga att jag har VÄRLDENS finaste vänner!!! I måndags fick jag blommor av JAXTEN och idag fick jag av JESUS, FRENDY och OSKELI!!! Helt underbara blommor, av helt underbara vänner.
Tusen TUSEN tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback