Det har varit påsk!

Och mycket annat, men inte 17 har jag bloggat om det. Därför kommer här en rad bilder som är lite från allt möjligt som hänt den senaste tiden.
De kommer nog inte i ordning eftersom jag bloggar från mobilen, men ni ser nog vilken bild som hör till vilken text :)

Stella i bollhavet på hennes födelsedag... I mars alltså :)

Påskbilder (4st) från landet... Mars

Stella bygger med Duplo på påsk... Också i mars

Jag och Stella äter grillat hos mamma och pappa i påskas... Mars ja...

Stella leker i "lekhörnet" som vi byggde hos mamma och pappa i påskas ( som ni vet var i mars... Tjatigt?)

Två kort med påskakärringStella... (när var påsk? Jo i mars...)

Jag och Stella och pappa och Mina hos min bror. I mars. I påskas.

Anders och mina, i påskmars.

***sen var det scrap-mara och lite annat som jag redan bloggat om***

Stella springer runt och kramar på mjukisbarbapapa som hon fick i födelsedagspresent av kusinerna Valle och Filip... Förra veckan :)

Febrig Stella i nattlinne och nattofflor... I onsdags!

Ja... Det var allt för nu! :)
Uppdatering typ.

I övrigt kan jag bara säga att jag jobbar över varje dag men just idag är jag hemma sjuk. Kul jul. Gonatt.

Kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback