Dag #1 i bilder

Gårdagen var fullspäckad!
Jag startade jag dagen med att hjälpa till att pricka av, och efter att kön som bokstavligen gick runt annexet var borta startade eventet för mig. Underbart!!!

Jag lärde mig två nya tekniker, en vik-teknik och en mixed-media-teknik, genom att gå två kurser.
Vi fyra tjejer som satt ihop hade jättekul och skapade på tiden som fanns över mellan prat, scrap-shopping och lunch, fika, prisutdelningar osv osv.
Underbar stämning och väldigt många väldigt lyckliga skapare, både scrappare och pärlare.

Jag kom hem 22:30 och somnade som en stock. Idag tog jag sovmorgon och fick mysa lite med Stella. Kanske kommer de in på lunch idag, vi får se :)

Nedan är lite bilder från igår.
Nu kör vi igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback