Seg dag

Idag är en sjukt seg dag. Ville ut och promenera men det sr stormat hela dagen :( ösregn och blåst.
Tänkte vända det till något mysigt och sortera bilder osv men lillan vaknade så fort jag fick upp farten så nu är de bara halvsorterade :-/

Jag och Stella har busat på filten, kollat posten fyra gånger (den har ännu inte kommit, halv fyra), och gjort mat och ätit mat. Diskat, tvättat och piffat lite i köket. Mer än så blev det inte idag. Blev lite soffhäng också, vilket jag verkligen inte gillar dagtid, men ibland måste det få bli så.

Jag tror jag blir omotiverad idag av tanken på att Anders ska jobba helg nu igen. Känns som man liksom inte får någon paus, och på söndag är vi uppbokade 9-21 ungefär.
Sen ska jag jobba på annan ort hela nästa helg och helgen efter det ska jag på kul event som tar upp hela helgen också.
Hur kul grejer som än är inbokade skulle vi behöva lite familjekvalitetstid... men det kommer väl... Om fem veckor har vi en dag vi kan umgås på. (jag skojar inte)
Nåja.

Snart kommer Anders hem iaf, och då blir det lite roligare :) Vi ska göra favoriten, vår signaturrätt: nachotallrik och kolla på film ikväll som fredagsmys. Vi får göra det bästa av situationen trots att det inte är riktig lördag imorgon.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback