Scrapmarathon dag 2

Ja nu är jag på väg dit!
Stockholm city scrap - dag två!
Idag är inte kompisen VE med, men väl svägis och hennes två väninnor. Och så huvudpersonen - Fia, som anordnar det hela tillsammans med sin man.

Jag ser verkligen fram emot idag!!!
Blir supermys!

Imorse var det lite trist att inse att jag inte är hemma på hela Anders typ enda lediga helg. Men jag tror det är bra för honom och Stella att få vara lite själva. Utan någon annan, ja t o m utan mig!
Det hade gått så bra för dem igår vilket blev jättelycklig av att höra!

Åh! Känns skönt att med gott samvete ha lite egentid med min hobby!
... Becouse I'm worth it änna ;)

Jag kommer verkligen hänga på låset. Är där 10min innan de öppnar.
(Oh, scrap! Hihi!)

Tur att jag har tjock dunväst och min favvomössa på mig :)

Ha en fin sönda allihopa!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Finis <3

2012-09-30 @ 19:54:26
URL: http://myzticaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback