Kräftskiva med barnmat

Nja inte riktigt, men i lördags var vi på mysig kräftskiva med några vänner och igår (måndag) lagade jag barnmat.

Kräftskivan var knytis och jag gjorde tre sorters bröd och två röror och tomatsallad och hade med. Vi åt ett paket kräftor var och jag vill redan ha mer, haha!

Stella sov urkass efter den kvällen och i söndags kände jag mig som en sengångare. Dagen spenderade vi med att rota fram saker som vi ska sälja på loppis nästa helg. Vi fick ihop en hel del trots att vi rensade när vi flyttade hit för ett år sen :)

Igår gjorde jag som sagt barnmat.
Jag kokade Potatis, morötter, palsternacka, zucchini och lök och mixade med kokt torsk, lite olivolja, en pyttenypa vitpeppar och lite dill.
Det blev faktiskt jättebra och Stella godkände det :)

Blir bara några så här mycket idag, för mer än så orkar och hinner jag inte blogga idag.
Bloggappen har legat nere några dagar så därför har jag hamnat på efterkälken, men jag kommer igen - var så säker ;)

Kram och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback