Swish!

Dagarna försvinner verkligen i ett swish!
Vissa sa att jag skulle "klättra på väggarna efter några månader hemma" men det gör jag verkligen inte. Tvärt om! Trivs fantastiskt bra med detta ;)

Det har säkert en hel del att göra med att jag har privilegiet att få se min lilla stjärna växa och lära sig en massa nytt. För varje dag blir hon mer en egen person, och ja... fort går det. Och jag är så stolt!
Nog om detta.

Igår var MAXTEN här!
Eller ja, vi hade en heldag igår :)
Först kom de hit på lunch (jag gjorde pastagratäng med parmaskinka och fetaost) och fika (min chokladtosca), sen promenerade vi 6-7km och sen avslutade vi med fika (latte och finchoklad) hos dom.
Ja visst låter det som vi äter MASSOR onyttigheter, men det är faktiskt inte så farligt. Pyttesmå bitar på mitt pyttelilla kakfat är perfekt mammafika!

Idag har jag utöver vardagspysslet gjort en sänghimmel till Stellas säng, gjort en mastodontladdning med köttfärssås, och städat i pysselgarderoben.
Sen har jag möblerat om i köksskåpen och tvättat och vikt tvätt.
Vi har påbörjat projekt "optimera tvättstugan" och det är faktiskt väldigt trivsamt där inne nu.
Nu ska jag sörpla upp mitt kaffe, sen ska jag fixa fram och ordna upp vintervantarna, mössorna och sånt. Känns som det kan behövas nu när dagarna bara blir kallare.

... Jadu... Nu när jag tänker efter kanske det inte är så konstigt att dagarna går fort ;)



Kommentarer
Postat av: Anki

Vad go hon är när hon tuggar på nåt! Har hon tänder än?

Svar: Ser att det var längesen du skrev detta, men NU har hon faktiskt en liten bissing :)
Nadja

2012-10-15 @ 10:46:52
URL: http://djungelmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback