Såduktigtdah!

Idag är jag sådär duktig.
Är inne på fjärde maskinen tvätt, allt som redan är tvättat är torrt och vikt eller hänger på tork.
Köket är städat och jag har testat en ny glans-metod på vitvarorna (i rostfritt).
Jag har börjat städa i pysselrummet (skjut mig...), och så har jag...
Ah... Ni hajjar...!

Nu har jag i alla fall en sovande bebis på övervåningen och passar på att ta paus i soffan med en skön kopp kaffe med varm mjölk och socker (vällingkaffe som en kollega kallade det).
Funderar på om jag ska öppna min inredningstidning som kom förra veckan som jag ännu inte hunnit läsa. Törs ju ändå inte riktigt börja med något mer vettigt för då lär ju Stella vakna med en gång bara för det ;)

Funderar förståss på att baka en kaka... Vågar jag börja med det tro...?!

Hur som helst,
När hon vaknar blir det mellanmål här i pandahuset och sen är det dags för att ge sig ut på storhandling!

Auf wiederskriven!

Ps. Bild på Stella när hon, som hon gör nu för tiden, ställer sig upp medan hon får mat :)
Minen beror nog på att jag fota istället för att skynda mig med att mata henne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback