Höstpromenad och utomhusträning

Nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen. Sorry!

Massor kul att berätta men jag summerar lite.

Stella sover numera i eget rum.
Fick tipset på föräldrargruppen och än så länge har det bara funkat bra :)
Hoppas det fortsätter så :)

Söndagen var mysig med middag hos svärisarna och fixning hemma med Anders. Det är verkligen extremt sällan vi har en heldag ihop... Kan sakna det en hel del. Nåja det kanske kommer snart igen :)
Vi tog en mysig höstpromenad också, och alltså, jag bara älskar hösten :)
Så vackert, och här ute bland skog, hästar, ängar och stigar, är det verkligen fantastiskt fint när naturen höstar sig <3 så tyst och lugnt också <3

Igår var min vän Frugan här och vi åt lunch, promenerade, fikade och tjötade en massa. Störtmysigt!!

Idag har jag tränat.
Ja, verkligen så liksom.
Känner nu att jag kommer sova väldigt gott efter riktigt HÅRD PT-cirkel ute i skogen.
Det var mörkt (kl 20-21), kallt (7grader) och regnigt, men det är visst ingen ursäkt om man frågar min PT.
Jag har sprungit, krälat på marken, gått skottkärra, stått i plankan... Ja... Ni hajar... Det känns att man lever!

Det är så underbart skönt efter träningen dock.
En skööön trötthet. Sömnig och trött i kroppen. Och känslan av att ha utfört oxh slutfört något. Härligt! Kommer leva på detta imorgon också ;)
Hej energi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback