Bloggrutinen är halvbra

Men det gör väl inget hoppas jag ;)

Sen sist så har mycket hänt så jag tar det lite kronologiskt ;)

först då:
jag och Anders varit på en kryssning som min mamma vann åt oss :)
Det var riktigt skönt och lyxigt med bubbel och skaldjursbuffé. Jag åt två och en halv hummer och sju ostron och sjuuukt mkt räkor, kräftor och krabbklor :) plus massa cevice, goda ostar, bröd, dressingar... Mmm... Jag blir hungrig nu :P

Stella var hos farmor och farfar under tiden och det funkade JÄTTEbra!!! Så skönt!

Även om man är trött efter en gungig båttur med dans och shopping, var vi väldig utvilade när vi kom hen (Jag tror vi tog fem powernaps på 24 timmar, haha) och jag tänkte att, a, det här blir en vändning.
Sen blev det vardag igen.
Anders har jobbat mycket och seeeeeent, och jag har varit rastlös pga regn och Stella har varit jättemammig så jag har typ inte fått göra nåt alls. Mer än att leka med henne på golvet då.

Nåja, jag ska inte klaga.
Lite saker har jag ju fått gjort.

I tisdags körde jag med min PT igen!
Det var blött, jobbigt, och sticksigt. Jag hade bokstavligen barr innanför byxorna och tröjan när jag kom hem ;)
Men det var ändå energigivande och peppande!!! Hon är grymt duktig.
Jag känner mig SÅ stolt efteråt och jag vill inte att mina köpta sessioner ska ta slut :(

Onsdagen hände typ ingenting på. Det regnade. Jag gjorde visserligen Thaikycklinggryta till oss och likadan (nästan då) till Stella utan salt och chilli.
Sen mixade jag hennes med extra vatten, olja och lite osaltat ris. blev bra! Trodde det skulle bli två portioner till henne men hon gillade den och åt upp allt igår! Haha!

Igår fick Stella sin första smörgås!
Hon åt upp den utan större problem och nu vet jag vad hennes morgonmellis blir i fortsättningen :)
Sen vart jag iväg och köpte bilbarnstol till Stella. Skönt att ha det klart nu.

Sen efter lunch gick vi (mest jag) en promenad på en timma ungefär. Sen var MAXTEN här och myste lite också, det var perfekt! Minipromenad tillsammans och sen lååång kaffefika med babylek.

Nu ska jag vila lite (blir en hård natt när Stella vaknar flera gånger på tvären i sängen och har panik) och sen får vi se vad dagen för med sig, förutom regn då.

Det är ju i alla fall ÄNTLIGEN FREDAG!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback