Pyjamasparty!

Allt, allt, allt kretsar kring Stella nu <3 Inte så konstigt alls, men rätt så fascinerande. :)
Jag och Anders kommer på oss själva nästan glömma att äta lunch eller så går jag runt i pyjamasbyxor och morgonfrissa en halv dag och tänker att "det är något jag borde göra - undra vad"

Facebook scannar jag nästan med lupp eftersom telefonen är bästa leksaken för mig när hon nästan somnat, somnat eller nästan vaknat... Eller äter.
Sen, den tid jag inte är på facebook tittar jag på henne.
Kan sitta och titta på henne hur länge som helst utan att tröttna.
Alla linjer och drag, alla fingrar och tår, ögonen som ser ut att vilja säga så mycket, varenda våg i den jättelilla kalufsen... Janivet :)
Skulle kunna spendera mitt liv så. Som tur är finns det andra inlärda beteenden hos mig som gör att jag släpper blicken och tar mitt förnuft till fånga och gör något mer på en dag...

Som att sitta i solen på altanen med min man och dricka kaffelatte och njuta av frisk skogsluft tillsammans :)


Kommentarer
Postat av: jeanette

UNDERBART <3<3<3<<3

2012-03-17 @ 20:06:55
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Moster Anki

Vad fint det låter!! Vad skönt att ni kan njuta! Krama lillan, ge en puss på pannan från mig... <3

2012-03-18 @ 10:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback