Mys!

Dagarna går ganska fort. I den här takten är hon snart en vild tonåring :)

Igår var tillväxtdygn tror jag.
En halvkul natt tätt följt av "mata med 30 min mellanrum"-dag.
Inatt däremot var det tillbaka till bara en matpaus och sen sov hon till 07:30.
Idag verkar, peppar, peppar, vara en lugnare dag.

Efter lunch kommer min kompis VE hit med sin lilla AE, då ska vi ha mammaledigmys ihop. Jag har klasdkakemuffins och så ska jag passa på att buzza om Lipton tänkte jag :)

Nu sover Stella på mig och jag överväger att prova att lägga henne i vagnen, men tvekar eftersom hon alltid vaknar strax efteråt... Och dessutom är hon ju så mysig... :)

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina ni är! Jag blir så varm o rörd i hela kroppen!

2012-03-29 @ 08:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback