Buzzning och sovstunder

Detta inlägg ska handla om mitt senaste buzzningsuppdrag men först vill jag bara berätta hur duktig Stella var inatt!
Först fick vi kolla på en hel film och sen åt hon vid tio. Sen åt hon igen vid två och sen vaknade hon först vid sju igen och ville ha mat!!!! Otroligt!!
Visst kan det gå tillbaka igen men en sån här natt gör verkligen att man får ladda batterierna :)

Nu: buzzning!
Jag är ju buzzador vilket innebär att jag får testa saker gratis mot att jag berättar vad jag tycker samt att jag låter vänner och bekanta tycka till.
(vill du bli värvad så säg till så får du en superduperlänk av mig så jag får värva dig)
Den här gången ska jag buzza om någonting jag gillar jättemycket, nämligen te!!!

Tre sorter gott Lipton-pyramid-te ska avnjutas och testas. Jag ska också dela ut tepyramider till den som vill ha (så kom och hämta, hehe) och även dela ut en liten lapp var så man kan gå in på nätet och skriva om buzzningen (går jättefort, typ fem frågor).

Ser fram emot den här gången och har redan hunnit testa earl grey som smakade precis som den ska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback