Nu får det vara nog!

Nu har jag årets bloggabstinens!
Tyvärr funkar fortfarande inte blogg-appen och blogg.se verkar ha tagit semester, så därför får jag mobilblogga på webbsidan, vilket i sin tur innebär att jag inte kan lägga upp bilder :(

Jag har MASSOR jag vill blogga om när appen kommer igång, t ex Midsommar, Vår födelsedag och mitt senaste scrap, för att inte tala om Stellas framsteg :)

Det blir inte lika kul att läsa om det inte finns bilder till så vi får väl ta det som det kommer - dvs i efterskott!

Tills dess får det bli små enkla uppdateringar- som att VALLY snart kommer hit för lite mamma-häng :)
Det blir mys!

...
Verkligen inte lika kul att blogga utan bilder :(
Skynda er nu blogg.se!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback