Något är fel så det blir dans...

Något är fel med bloggen igen. Och nä, det är inte jag som ändrat något. En dag såg den bara annorlunda ut och nu ligger inlägg bredvid varandra istället för efter varandra mm. Jag försöker, eftersom det är så störande att tänka på, ignorera det faktum att de som sköter den här bloggportalen verkar ha somnat ifrån all typ av kundservice. Skittrött är jag på det! Men i alla fall. Anders har börjat jobba igen vilket är riktigt trist. Dessutom är alla andra antingen på semester eller så har deras respektive semester (vilket tyvärr ofta betyder att man pausar att umgås med andra) Idag kom dock Marran och hälsade på mig och Stella så det blev lite - nä mycket!!! - roligare att vara hemma :) Har varit lite dålig på att dokumentera just det men här kommer några sommarbilder från när vi var på picknick- och danskväll istället. Det var en riktigt fin kväll med många skratt, mysig picknick, härliga danser och gosiga bebisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback