Grönalundspremiär

Igår fick Stella för första gången i sitt liv gå på tivoli. Gröna Lund gästades av oss, JESUS och FRALLY. Kul att vi gick dit alla åtta tycker jag :) Det är lämpligare än någonsin att jag inte åker saker nu när vi har barn. Anders kör hårt med åkband och allt. Jag njuter mer av själva stämningen istället. Passar mig utmärkt!!! Måste berätta att Stella skippade liggdelen i vagnen igår. Efter lunch ville hon inte veta av att ligga ner mer så hon fick testa sittdelen (vi har sådär att man plockar ur själva sängen) och den trivdes hon mycket bättre i. Stora tjejen! :) Självklart såg jag till att hon inte blev trött i ryggen genom att variera vinkeln och bära henne ibland. Plus att hon låg ner och sov ibland såklart :) Stella fick en ballong (nedersta bilden till vänster) som hon älskar. Hon har lekt med den mycket idag också vilket är jättekul att se! Hon buffade på ballongen och fnissade när den buffade tillbaka på henne :) om och om och om igen. Mammas lilla busbebis <3 Idag har vi mest myst på altanen. Jag är ganska förkyld och jag tror Stella känner lite också. Hon har varit jättekramig hela dagen. Det blev pizza till middag (hemmagjord, kolhydratsfri) och nu tänker jag ta en dusch innan jag jag gör en praktvurpa och landar i soffan framför min förkylningsmedicin (film och godis). Imorgon ska vi till lantstället! Ska bli jättemysigt! Hoppas på att ha internet där så jag kan slänga iväg en blogg nu när appen äntligen funkar igen (har inte funkat på flera dagar igen) men jag vet faktiskt inte om det finns någon mottagning. Det märker vi! Sällskapsspel ska iaf packas ner, utifall att det ösregnar. Kram, host, snörvel och gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback