Fyra månader

Ja idag fyller lillan fyra månader :)
Vi ska fira med att ge henne sin första smakportion :) Vad det blir kan jag inte svära på än, men det står mellan gröt och morot :)
Vi väntar dock tills Anders kommer hem :)

Idag har vi promenerat med MAXTEN och ikväll kommer min bror hit och hälsar på. Vi ska äta köpepizza och spela sällskapsspel och jag ser fram emot det jättemycket <3

Nu får jag åter igen avsluta ett blogginlägg UTAN någon bild eftersom APPEN FORTFARANDE INTE FUNKAR!!!
Annars hade jag lagt upp en bild på Stella och en på jättesöta blommor som jag fotade på promenaden idag :(
Dummadumma!

Men! Nu slutar vi vara bittra och tar fredag istället!
Kram på er alla underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback