Parkerar tankarna på en fin plats.

Vet ni vad jag gör just nu? Jo, det kan jag berätta. Att efter en sjukt lång och galet intensiv arbetsdag sitter jag på tåget från jobbet och har ont i halsen, ont i kroppen, den hittills värsta sträckningen i ligamenten tack vare en gubbjävel (ja tyvärr använder jag just nu detta starka fula ord) som putte mig i trappan vid t-banan. (!!!!) Tur att jag har låg tyngdpunkt - Jävla dumma gubbe!!!

Nåja...

Något jag också gör just nu är att jag försöker tänka på nåt kul. Hitta en fin plats att parkera tankarna på. Jag vill nämligen inte dippa totalt och paja resten av dagen, just när jag äntligen får komma hem till mitt livs kärlek och min borg. Där vill jag ju vara som bäst, och som mest!
Så vad tänker jag på då?

... Matlagning? Japp! Har gjort menyn för resten av veckan.

... Hur jag ska börja träna om några månader igen? absolut! Är supertaggad!

... Bebisen? JAAAA! Såklart! Tanken på den får mig alltid på bra humör :) lilla sprattelpyret :) så där får mina tankar stanna ett tag, lilla pyret i magen och allt runt omkring den. Vem är det framför allt men också mycket annat. Vad ska göras, fixas och köpas innan den kommer ut :)
Ja, där får tankarna stanna ett tag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback