Buzzning om glass!

Jag är buzzador vilket innebär att jag ibland får testa olika produkter under förutsättning att jag berättar vad jag tycker om dem samt sprider ryktet om produkten och buzzador vidare.

Den här gången fick jag buzza om Åhusglass, tre smaker i laktosfri form. Perfekt!

Min blixtrapport såg ut såhär den här gången:

Hej, har äntligen fått tag på glassen, (2 sorter, vanilj finns inte här) och tjuvsmakade lite på toppen innan jag skulle lägga upp den i 4 skålar till mina gäster. Dock märkte jag den var så hysteriskt god att jag nästan inte ville dela med mig av den, men vad vore det för buzz? Och samtidigt var den ju så god att jag ville bjuda för att alla skulle få smaka :)
Efter att ha överlagt med gästerna fick resultatet bli att alla fick provsmaka och sen fick man halva den glassen man tycker bäst om!!! Win-win!!!

Tyckte personligen att chokladen var god men aningen svag i smaken. Stort plus för knapriga bitar och swirl. Jordgubben vann i mina ögon. Mycket smak och mycket marshmallows!!! Och det bästa, inte en enda svullen laktosmage efteråt!!!


Kommentarer
Postat av: Nadja

GUD vad konstigt det här inlägget blev. Fel ordning och massor kopior av bilderna....

Har bloggat från telefonen så jag orkar inte göra om heller... nåväl, ni överlever nog ;)

2012-01-05 @ 19:31:18
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback