Symaskinskinskin, symamammammammaskin :)

Hejhopp!

Idag har passerat i räserfart. Efter att ha sovit uruselt i natt somnade jag (efter nyponsoppan) om. Anders sa till mig på skarpen att inte gå upp kl 6 idag så jag lydde ju faktiskt bara order... Frånsett nyponsoppetillverkningen då...
Hursomhelst;

Jag har varit väldans aktiv sen kl 10 idag i alla fall. Har fixat till sofforna och tvättat, bäddat rent, diskat och fixat i köket... Ni vet, sånt där som liksom bara görs men som man är glad och nöjd över efteråt även om det inte är så himla speciellt :)

Senaste timmen har dock gått åt till nästa projekt som är "projekt tvättlappar"!
Vi har en massa fina och bra småhanddukar av hög kvallitet som vi inte använder då det är lite fel färg osv, så jag tänkte "varför inte?!"
Så nu syr jag alltså tvättlappar till kommande bebis istället för att köpa de varianter som finns i handeln.

Känns väldigt bra att våra handdukar kommer till användning faktiskt :)

Lite olika färger får de för nöjes skull. Dessa blir blå med röd söm och röd/blå "hängar-ögla"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback