Heeeeeeeeeeeeeelg!!!!

Japp! Helt underbart!
Har hunnit njuta massor och tänker fortsätta såhär tills jag får något annat att tänka på :)
Igår var vi på möbelmässan med två kompispar varav ett med bebis, och sen handlade vi och lite sånt nyttigt, och sen avslutade vi kvällen med att hälsa på ett annat kompispar med bebis och myste med tacos och star wars (ja, vi struntade i melodifestivalen). Pluset sparkade galet mycket hela kvällen :)

Idag har vi huggt ved i vintersolen (jag högg allt med vedklyven medan Anders lassade) så det räcker typ testen av vintern.
Nu har vi precis ätit. Jag gjorde spenatsoppa som blev bra och för första gången i mitt liv (!) pocherade jag ägg som jag serverade till. De blev jättebra och definitivt roligare än "ägghalva" :)

Ska ta tag i lite disk och tvätt nu, sen får jag väl ropa in Anders som står och staplar all ved, så han också hinner ta det lite lugnt...
Han ska ju liksom jobba imorgon...
Själv tycker jag det känns så lustigt att inte gå till jobbet imorgon att jag liksom inte kan låta bli att ha lite söndagsångest trots att det är lääääääänge kvar tills jag ska jobbstressa igen!! haha! Kanske får ge det lite tid innan jag börjar förstå :)

Kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback