Fettisdagen idag :)

Nomnomnom!!!!
Jag och svägerskan spenderade fettisdagen tillsammans på Vetekatten (väldigt mysigt, retro, fint och känt fik i Sthlm).

Vi hade planerat både att äta semla (notera singular), utföra lite babyshopping och kanske lite pysselshopping, men vad händer?
Jo:
Visserligen hann vi titta in i en pysselbutik (att jag kom därifrån utan påse är sensation i sig) men sen hann vi inte göra mer än så i Stockholm city.
Vetekatten visar sig ha sjukt goda semlor och vi hittade riktigt bra platser med utrymme för barnvagn och soffplats för mig med magen.
Resultat: väldigt många timmars babbel, två (2) semlor var, två kannor te för mig och två choklad med grädde till svägisen!

Mumsfillibabba!!!

Jösses vilken sockerchock jag utsatte mig och pluset för! Ajja bajja på mig egentligen, men en gång är ingen gång, och det är ju bara en fettisdag per graviditet - inte sant?!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback