Duktig fru, vila nu.

Hejhopp!

Har inte åstadkommit några större underverk idag trots att jag varit ihåg hela dagen.
Vissa dagar är sådana, man gör massor men det syns inte.
Har tvättat flera maskiner, torkat, vikt och lagt undan men i tvättstugan är det såklart en sista maskin som hänger på tork nu. Den kan jag ta bort först ikväll.

Har planerat fest och planerat mat för kvällen och förberett det, men det syns ju såklart inte.

Har diskat ur sopboxarna under slaskenmen det syns ju verkligen inte.

Och så fortsätter det
Fixat insidan av min pysselgarderob, luftat täcken och bäddat, eldat, torkat av, tagit bort, ersatt..., men nä! Vissa dagar är såhär och det är bara att gilla läget helt enkelt.

Nåja, efter en go dusch har jag nu skrivit en i köpslista och en "att göra-lista" och sitter nu och sippar på en go kaffe latte(koffeinfri) och bloggar....

... Och Filosoferar... Skön fredagskväll med magen och maken väntar... Ska jag dra ett filmkort och därmed köpa hur mycket godis jag vill och ha ensamrätt i att välja film?
Kanske... Vi får se... :)

Skulle jag beställa min kaffe på fik nu skulle jag låta som en såndär bloggerska med för stora utåtläppar och gucciväska: "en mellan soyamoccalatte med socker utan grädde, låt det gå fort, jag ska blogga nu"

... Fast jag gjorde den ju själv och hade inte alls bråttom så här heter den "koffeinfri kaffekapsel med laktosfri lättmjölk och lite oboy" :)

Ha en skön fredag vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback