Barf

Jag skrev igår att jag skulle njuta av ledigheten, av att vara helt ledig alltså, tills jag fick något annat att tänka på...

Jag syftade såklart. På bebis, men kroppen verkar ha missförstått...
Nu ligger jag här med magsjuka och har inga planer på att flytta på mig.

Låt mig berätta en sak: om magsjuka är illa i normalt tillstånd så är det inte bättre när man är gravid i nionde månaden!
Är du oförstående för detta kan du testa att lägga en trekilos massagerande klump på magen nästa gång du är magsjuk.

Har i alla fall fått i mig tre dl vatten nu.
Vatten - tackar naturen för att det finns vatten!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch! Stackars er två! <3

2012-02-13 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback