5-4=1!!!!!

Galet vad fort det går.
Galet vilka intensiva dagar... Är helt slut.
Åkte hemifrån långt innan 07 imorse. Satt i förhandling 07:45-12:45 med totalt 5 minuters paus.

Skulle på en föreläsning med en riktig inköpsguru idag som jag bokstavligen hade sett fram emot i ett halvår, men jag hann inte med det. Var tvungen att prioritera och även om båda i detta fall är jobb, fick jag prioritera nytta framför nöje. Skitbesviken, tokstressad och helt jävla slut.
Fick äta lunch jättesent, ensam, och utan aptit. Jobbade intensivt till klockan 18 utan fler raster.

Sen kom min älskade guldklimp och hämtade mig i stan vilket innebar att jag idag kunde ta med mig mina personliga saker hem. Hade aldrig fixat att ta med mig väskan annars, den vägde bly och mina händer gjorde ont när jag drog den. Hua!
Ja, jag vet att jag klagar men det skiter jag i. Nu är jag trött!!!

Väl hemma lagade jag mat (gnocchi med tomat- och krabbsås) och sen blev det dusch och en välförtjänt glass. Nu är det "biggest looser" på tv och Anders har en lång diskussion med magen om apor, pruttar, loppor och fötter och händer... :)

Vad underbart det är att landa hemma. Kärlek rakt igenom!!!! <3

Och vet bi vad som är sjukt fräsigt?
Det är bara en dag kvar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback