5-3=2

Wow!!!! Nu är det mindre än halva veckan kvar... Två ynka dagar...!

Arbetstiden idag har varit 08:00-19:00. Det betyder att jag åkte hemifrån 7:10 och kommer att vara hemma ungefär 20:00. (tar längre tid att ta mig hem när jag jobbar över eftersom jag då inte åker halva vägen med Anders)

Möte drog över lunchen så vi fick äta i farten. Har klämt två clementiner och en banan i farten mellan mötena trots att kvoten egentligen "bara" är en frukt per dag och person. Det var nödvändigt.
Punkt.

Nu sitter jag på tåget hem och ser verkligen fram emot en dusch och mina mysbyxor i kombination med ett gäng kärlekskramar från min piggelin till make.

Imorgon är det en rolig men jäkligt tung dag, får se när jag kommer hem då... Kommer sova i en vecka efter denna spurten, är ju helt slut!!!

Men vet ni? Det är bara två dagar kvar :)


Kommentarer
Postat av: M&P

Nu är det bara EN DAG ! god avslutning ! Du förtjänar allt lugn och ro ! Kram

2012-02-09 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback