Hemifrånjobb och svärmorsmiddag

Idag har jag jobbat hemifrån och har fått väldigt mycket bra gjort =) Det är nästan så jag börjar fundera på att göra det till en vana... en dag i veckan eller så... vore fantastiskt bra...
Tyvärr tror jag kanske inte att det skulle vara något som går hem hos chefen, eller resten av organisationen, men jag är bra sugen alltså... stressen minskar markant och jag får väldigt mycket gjort... win-win! =)

Idag fyller svärmor år (grattis!) så vi ska hem till svärisarna på middag sen.
Där kommer även svägerskan, hennes man och deras bulle i ugnen vara.. och så vi två... TRE! såklart ;)
Jag ska aldeles strax ta tag i att fixa det sista med hennes present men först är det dags för dusch och att dra på nåt annat än mjukisbyxor.

När vi kommer hem sen så är det ingen som kommer kunna hindra mig från att mysa i soffan till ett avsnitt med våra kära desperata hemmafruar, så är det bara.

Dagens lyckopiller: massa sprattel i magen!
=)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback