Gräsänkehelg!

Hejhopp!

Åter igen har jag spenderat en kväll på ett trevligt kundevent på en sminkbutik i centrala stockholm. Oriflame! Riktigt bra produkter och vettiga priser!
Jag var där med min supersöta jättegravida myskollega och ingen av oss shoppade otroligt nog något alls.... nästan... jag shoppade lite... fast bara lite... jaja, till saken. Vi fick en varsin goodie-bag!
Jag fick en eye-liner och en mjuk men skimrande brun skugga som jag tror att jag kan jobba mycket med, den verkar enkel att laborera med osv. Supersöta jättegravida myskollegan fick ett snyggt gloss och en grå glittrig SUPERLÄCKER grå skugga, också den verkar bra till en hel del.
Jag gillar verkligen hur man kan använda skuggor till mer än bara "rätt och slätt på ögonlocket". Skuggor och hur man kan använda dem var min specialitét när jag utbildade mig och sedan jobbade med make up. Det ni (!) var nånting ni inte visste om mig ;) Eller... några kanske visste... jaja...


Här är två produkter jag köpte förra gången. En ögonskugga i fantastiskt mysiga färger och en rengöringstvål (även för ögonmake-up) som jag redan testat och fastnat nåt fasligt för!


Nu till det här med gräsänkligheten.
Känner mig lätt flummig idag faktiskt.

Har bara varit själv hemma i ca 1,5 timmar, men känner redan ett oerhört sug efter att äta ohyggliga mängder onyttigheter, vara uppe JÄTTELÄNGE och göra andra helt vansinniga saker som att ställa till en ohygglig röra med alla mina pysselsaker i hela lägenheten. Men det kommer inte hända.
Jag kommer förmodligen somna i soffan om jag försöker vara uppe längre än vanligt, jag är ju skittrött!
Jag har inga onyttigheter hemma som jag är sugen på (Ben&Jerry-glass) så det blir nog resterna av helgens tomatsoppa istället...
och jag kommer inte dra fram alla pysselsaker för jag ska spara mig till på söndag när jag ska på Scrapträff med några väninnor och svägerskan!

Resten av helgen är också uppbokad av massa roligheter.
Imorgon ska frugan och jag äta middag på stan (hon är ju helt fantastisk den damen! Bokade om sitt tåg för att vi skulle kunna ses!!!) Underbara Frugan! =)
Sen på lördag så ska jag FÖRST OCH FRÄMST OCH VIKTIGAST I VÄRLDEN ta sovmorgon.
Sen ska jag och VE hänga lite, för att sedan avsluta kvällen i goda vänners lag hos hela paret Frendy!

Så... fullbokad helg med andra ord. Jag hoppas på att få med mig VE på ett träningspass på lördag samt att jag hoppas på att hinna köra ett pass på söndag, men jag vet verkligen inte hur det kommer bli... Det visar sig......(på låren mest men också lite runt midjan)...
Nåja...

Anders? Vart han är?
Jadu, hade han haft en blogg, och ni hade läst den så hade ni vetat... ;)
kan ju avslöja att det inte går någon nöd på honom i alla fall :)

Kram och gokväll, nu ska jag packa upp kosmetika och äta tomatsoppa....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback