Inte Shysst mot lasagnen ...

100media_imag056 (MMS)

Inte Shysst mot lasagnen i ugnen att ta så dålig bild och publicera men håll till godo, jag orkar inte fixa bättre just nu. Dagen har nämligen redan fyllts till bredden. Startade morgonen med att Anders väckte mig med frukost på sängen (Klockan 06:30 visserligen men vem kan bli irriterad över en sån gullig gest). Sen städade vi lite i huset och den plockade jag blåbär och gjorde smulpaj, som jag bjöd på när svärföräldrarna kom. Mumsfillibabba blev det! Sen åkte vi till IKEA och köpte massa olika. Bland annat inredning till pysselrummet =) NU, äntligen, kan jag efter att ha kompletterat dagen med att gjort en fetaostlasagne, runda av med att äta dito och sist men inte minst - lite mys i soffan! Gokväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback