3 månader och 14 dagar

Om så lång tid planerar jag och Anders att vara gifta ♥

Förberedelserna börjar verkligen ta fart nu och istället för att blogga borde jag sitta med inbjudningskorten. Ska bara  göra liiiite mer onödiga saker först :P

Min klänning är (peppar, peppar) snart klar. Måtte jag inte ändra för mycket mått innan bröllopet nu. Min livstil som består av hyfsat sund mat och hyfsat lite träning ska alltså fortsätta?! Nä vänta nu... hm... dilemma...
Tur att min underbara sömmerskav (även käns som världens bästa mamma) kan sy in klänningen när som helst om det skulle vara nödvändigt =) Det gör mig lugn.

Tärnans klänning är också så gott som klar. Sören - samma regler gäller för dig. Håll dig i den form du är, OK?
;)

Festdetaljerna börjar komma på plats, och utan att avslöja för mycket kan jag säga att jag och Anders inte snålar på någonting, men det blir inte heller för överdrivet eller "upphåsat". Vi blir inte överdrivet många gäster, men inte heller för få.
Precis vill vi ha det.

Vi har nu grundförutsättningarna för bröllopet nästan klara. Det enda som saknas nu är hindersprövningen, den borde komma nästa vecka. Sen, utöver det är allt som blir av bara bonus.... okej, det vore bra om jag fick till inbjudningarna snart också =P

Jag har (än så länge) sluppit all form av panik, och har hittat på en egen regel om att jag får ha 3-5 saker som jag får lov att "hänga upp mig" på.
Jag har hittills 3.
Det viktigaste för mig den 28 maj är:
Att alla våra nära och kära mår bra.
Att nyckelpersoner (jag, Anders, våra föräldrar, vår bestman/tärna och vigselförättare) kommer.
Att vi båda säger ja...

...
mina två andra just nu är att brudklänningen passar och
att våra inbjudna vill dela vår stora dag med oss




Kommentarer
Postat av: LIna

Åhh vad mysigt! NU är det inte långt kvar för er. Kommer bli den bästa dagen i era liv och jag hoppas den blir allt ni önskar och drömmer om. Stor kram Lina

2011-02-11 @ 18:18:07
Postat av: Madde

Iiiiiih, det närmar sig med stormsteg!!! En sådan lycka..

Det pirrar i MIN mage åt Er lycka.

Massa mys till er och en riktigt fin helg.

Kram

2011-02-11 @ 21:26:31
URL: http://www.spanskablomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback