Såååå pysssssslig!

Hejhopp!

Är sjukt pysselsugen, och tänker därför att jag ska dela med mig av det "senaste" innan jag ger mig på dagens tillverkning. =)

Kortet är det jag gjorde för min svägerska och hennes man nu när de gifte sig förra helgen.
Teknikerna som använts här är många, tänker inte tråka ut er med dem, men kan nämna att tanken bakom var att få med alla de tekniker som jag och svägerskan lärt oss på våra kurser som vi gått ihop... det gick sådär. Fick kanske med en åttondel! Haha! Många kurser har det blivit =)


Det är kul att fota med nya kameran (varför jag har tre skrytsamma kort uppe)

Längre blogginlägg än såhär blir det inte idag för jag ska pyssla och vårda min snörvel-förkylning!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback