Hössöndag & olika korttekniker

Tittar ut och ser att träden sprakar i höstfärger. Lyckan sprider sig inombords. Mysigt är vad det är =)
Jag blir inspirerad av hösten. Lycklig och mysig i hela kroppen... Håller du med?

Idag är en ganska lugn dag. Handling och träning står på schemat men dagen har börjat med lite annat, nämligen garderobsbyte!
Vinterkläderna är framplockade och upphängda i garderoben, sommarkläderna är väl vikta och nerpackade. Nu slipper man frysa på väg till jobbet. Anders fixade bytet av ytterkläderna. Gulle!

Grytbitar ligger och tinar. Idag blir det höstgryta till middag. Mums!

Tänkte passa på att bjussa på några kort som jag gjort med hjälp av tekniker som jag lärt mig på de card-making-kurser som jag varit på tillsammans med min svägerska.
Vem som kommer att få korten är redan bestämt, men det skriver jag givetvis inte i bloggen, för då blir det ju liksom inte riktigt lika kul - eller hur!? Ni får sitta och hoppas helt enkelt ;)
:)

Skön söndag på alla er där ute!


Dessa kort är egentolkade efter skiss. Skapligt nöjd är jag =)


Till vänster har jag använt en teknik som heter "spotlight" och
till höger har jag använt mig av "maskning"


Ett distress-färgat höstkort


Här har jag gjort kort i vintage-stil.
Kursledaren tyckte vi var lite snabba, så några av oss hann göra ett litet vintage-bokmärke också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback