Make over!

God afton!

Igår hade jag en riktig "göra om mig-dag"!

Förutom att färga tillbaka håret till svart (efterlängtade underbara färg), så gjorde jag något jag länge velat och planerat.

Jag tatuerade mig!


Jag har ju en tatuering sedan tidigare, som kännetecknar mig. Nu har jag en tatuering som kännetecknar min familj!

Orkidén: Min och mina föräldrars favoritblomma
Placering: Jag känner ingen som har på exakt detta stället, och den som ligger "närmst" är bästa kompisen Sören. Hon har dock lite längre ner, och lite mer åt sidan.
Val av sida: Höger. Lätt val. Alla mina "defekter" sitter på höger sida, och det är den sidan jag vill ge lite extra stöd och kärlek.
Färg och form på blommorna: Enligt foto på favoritorkidé.
Antal blommor: Fem, som antalet familjemedlemmar i min familj där jag är yngst och "sladdis". Även detta är illustrerat genom en knopp. Sen kanske man väljer att se den på annat sätt, men hela tanken är i alla fall fem stycken!

Jag älskar min nya tatuering och kan rekommendera tatueraren när som helst! Han var GRYM!




Före och efter min "korrigering"


Förutom detta vill jag säga GRATTIS mamma på mors dag!
Jag vill inte påstå att detta är någon present till dig (snarare till hela familjen), men att jag älskar min familj så mycket att jag länge letat efter ett diskret men synligt sätt att knyta den till mig för alltid betyder att du och pappa gjort ett förbannat bra jobb med att få mig att trivas här på jorden, eller hur :o)

♥ Kärlek till hela min familj idag, och en extra tanke till dig lilla, stora mamma!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Fantastiskt fin tatueringen blev. Bättre än väntat.

Och du är så snygg med mörkt hår. Ska bli kul att träffa dig imorgon.

Många varma kramar

2010-05-30 @ 23:18:44
URL: http://spanskablomman.blogspot.com
Postat av: storasyster

GRYM!

SNYGGT!

2010-05-31 @ 15:44:03
Postat av: jeanette

SNYGGT =)

2010-05-31 @ 17:11:34
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback