Skynda skynda!

Hejsan!

Jag försökte skynda mig idag med allt som skulle göras.
Efter jobbet hann jag laga mat, diska, fejja, baka brödbullar (som jag är rätt nyfiken på hur de blev med tanke på att jag improviserat ihop receptet), diska och nu så var min plan alltså att först blogga klart mina fyra påbörjade blogginlägg och sedan titta på hollywood-fruar, men jag upptäcker att klockan redan är 21:10 (nu 21:16) så jag får alltså välja med att sätta mig i soffan och varva ner innan sängen, eller blogga....

och med tanke på hur trött jag är så blir det TVn.... sorry guys, jag vet att jag är trökig ibland...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan aldrig bli tråkig, din lilla höna...

Kram på fina du.

2010-03-09 @ 21:11:59
URL: http://spanskablomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback