Min mamma!

Kan meddela att bullarna blev goda, men svällde inte så mycket som jag hade hoppats... För lite bakpulver, fett och vetemjöl i kombination med för mycket grahamsmjöl, linfrön och havregryn....
Nåja, de är väldigt ätbara och jag skulle tro att de är hyfsat GI med tanke på innehållet =) Alltid nåt!

Det jag skulle skriva var i alla fall ett STORT grattis till den kvinna jag imponeras mest av, på internationella kvinnodagen.
Nämligen min mamma
Min mamma är i mina ögon den bästa, starkaste, "husmorskunnigaste", vackraste, mysigaste och mest omtänksamma kvinnan som finns.

♥♥♥ Mamma; Jag hoppas jag blir som du någon dag...! ♥♥♥

Med detta sagt och konstaterat får det räcka för idag. Nu är hönan trött!

Kram och god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback