"dålig, och det är bara mitt egna fel-dag".

Idag är en typisk "dålig, och det är bara mitt egna fel-dag".

Inte för att något speciellt ont har hänt, utan för att jag är på det humöret.
Är det ok att man har dåliga dagar utan anledning?

Inte en pryl går rätt. Vi snackar kanske främst klantighet, men kom igen;
Hårborsten fastnar i handduken och drar ner handduken på golvet som får med sig sminket i backen, poff! 
Vit skjorta och blåbär till frukost. Dålig placering i tunnelbanan. Tidningen metro är slut. Lyckats skälla på sambon HELT utan anledning, och det blev inte bättre när han undra varför jag var grinig. Tån i tröskeln, huvudvärk, kaffet är kallt, kläderna för varma och hela faderutten!!!!

Jag tror att det hela bottnar i min irritation över att det är en strålande solskensdag ute, men att jag inte har tid att njuta av den för att jag har så mycket att göra efter jobbet... Måste det vara så fint väder just IDAG?
Visserligen är det kul saker som ska göras, men måste allt sånt hända på samma dag??? Stressfaktor.

Stress=irritation och irritation=icke logiskt tänkande och det är i sin tur samma sak som ett litet, litet aggromonster i form av mig.
Förstår inte... förut blev jag inte såhär irriterad av stress...?

Jag hoppas på att komma med ett lite mer positivt inlägg senare idag (om jag hinner). För som min chef precis sa "du kan inte konstatera att du har en dålig dag fören du vet säkert, och det vet du först när dagen har passerat" och jag antar att han, min sambo och alla andra som är mer positivt lagda idag egentligen har rätt... bara lite svårt att ta till sig just nu.
Som sagt, hoppas på bättring av dagen.
DÅ kanske jag t o m berättar vad jag ska göra/har gjort, men just nu är jag helt enkelt not så verry happy av ingen som helst anledning. (Punkt)

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hihihi va söt du e <3 Usch jag vet själv när man har såna dagar, inte kul. Men det går över. Kraaaaam

2010-06-17 @ 19:57:41
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Nadja

Ja. Det gör det ju faktiskt=)

Kraaaams

2010-06-17 @ 23:35:18
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback