Nyårsafton 2009 / 2010

Hejsan,
Gott nytt år på dig!
Jag och AJ spenderar första dagen på 2010 i någon form av dvala. AJ var inte helt fräck idag och jag hade nackspärr som aldrig förr. Pizza med hemleverans, citronvatten i mängder och film hela dagen.
Behöver jag förklara att festen igår var vädligt lyckad?!

Vi började med att göra mat vid 13:30 när jag och SusBus anlände till JMs lägenhet, numer även kallat festlokalen.

Jag och JM poserar med obligatoriska nyårshumrarna...


medan SusBus fixar till min Emokjol

Nästan i tid gjorde vi oss i ordning och när nästan allt var klart kom middagsgästerna.


När man har bråttom får man hjälpas åt!


Middagsbordet!

Menyn som nu är officiell och uppäten bestod av följande:

Förrätt:
Keso och avokadokrustader med hummer

Huvudrätt:
Kalkonfylld kyckling med chevré
Spritsat potatismos
Spicy aivar
Blandsallat med chevré och hackade aprikoser

Efterrätt:
Hemmagjord Daimglass med björnbär
(red anm. Jag gjorde inte denna glass, utan JM's mamma)

Sista piffet på förrätten
Middagen avnjöts och sen var det fest så det stod härliga till!

Värdkillarna hade kommit på saker som "timmans drink" och "timmans shot". Nej, det var ingen lugn fest om någon undrar, haha!

Vid tolvslaget var vi givetvis ute på gården och skålade i skumpa, och mitt i allt uppståndelse råkade jag halka och har numera ett gigatiskt blåmärke på ena knäet. Nåja, det kunde ju gått värre.

Här firar vi in nya året, StekarSusBus, EmoNadja och EmoAJ
(oroa er inte, det är en låtsaspiercing jag har)




Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Vilken härlig nyår ni verkar haft!



Angående piercingen: Jag som, när jag såg din nya profilbild på facebook, var så imponerad över att hålet inte växt igen, trots att det var ganska så länge sedan du tog ut din gamla piercing. Så vad den fake!! ;) =)

2010-01-02 @ 18:10:25
URL: http://www.PetramedAochE.se
Postat av: P e M

skönt !.......

2010-01-03 @ 09:41:04
Postat av: Nadja

Haha, ja ingen fara. Många tyckte att jag skulle sätta i den gamla, för kvällen bara, men till min stora lycka så gick det inte! =)

2010-01-03 @ 12:32:49
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback