Avbrottspaus

Hejsan,

Ni som följer bloggen har märkt att jag haft lite glest mellan inläggen. Detta beror delvis på sena kvällar på jobbet och att mycket kul händer på helgen, men nu tänkte jag ta en paus i mitt "bloggavbrott" och skriva lite =)

Igår var jag på tjejkväll hos VE. Mycket lyckat! Lite väl mycket vin kanske, men vi hade fasligt kul, trevligt och mysigt och det är ju vad som räknas, eller hur?!
Idag har alltså blivit en ganska lugn dag, men vi har hunnit handla och bytt gardiner till de som min söta mamma, efter mina designönskmål, sytt till oss i julklapp. Vad tycks?


Blev t o m bättre än jag hoppats på,
1000 TACK Mamma!!!♥

*Paus*
Sådär! Har precis tagit ut äppelpajen (gjord med pappabarillaäpplen) ur ugnen, och när som helst kommer VE och hennes man hit för lite parmiddag med sushi och film... och äppelpaj då uppenbarligen ;)


Inte dumt, eller hur?

 

Kram, och ha en mysig kväll allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Fint Ni har gjort hemma! Så mysigt..

Vet du, jag är också sugen på en riktigt rolig fest snart. Tycker vi ska dra ihop ett gäng och gå på galej. Håller du med?

Längtar tillbaka till jobbet nu. Hoppas kunna gå imorgon. Då ses vi.

Ha en fortsatt trevlig söndag pärlan..

2010-01-24 @ 12:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback